نمونه هایی از جملات تاکیدی در زمینه های مختلف

دوستان همونطور که قبلا هم گفتم جملات تاکیدی برای بیان خواسته نیست بلکه برای پذیرش خواسته از طرف ضمیر ناخودآگاهتونه ... 

 یکی از تمرینات موثر برای تغییر باورها و در نتیجه تغییر مدارتون تکرار عبارات تاکیدی هست.  چند نمونه از جملات تاکیدی رو براتون قرار میدم. شما میتونید به دلخواه و با سلیقه خودتون هرکدوم از جملات رو که حس بهتری بهتون میده انتخاب کنید و در طول روز با خودتون تکرار کنید.

فقط یادتون باشه در پایان هر جمله،  3بار پشت سرهم بگید "خدایا شکرت"


کانال تلگرام ما زندگی صدها نفر رو متحول کرده. نتایج دوستان رو اینجا ببین


جملات تأکیدی پول و ثروت:

1 - من پول را دوست دارم . پول به آسانی در زندگی من جاری است.


2 - من به راحتی پول را جذب می کنم.


3 - پول لازمه ی رسیدن به یک زندگی عالی ست و من آنرا جذب میکنم.


4 - کائنات تأمین کننده ثابت پول برای من است و من همیشه پول کافی دارم .


5 - هرکاری که انجام می دهم برای من پول می سازد.


6 - موجودی حساب بانکی من هر روز افزایش می یابد.


7 -  من و پول دوست هستیم و دوستی ما ابدی ست.


8 - من آهنربای جذب پول و ثروت هستم. 


9 - من هر روز پول بیشتری جذب می کنم .


10 - پول جزء جدانشدنی از زندگی من است.


11 - پول دائماً در زندگی من جاری است.


12 - پول و ثروت از راههای عالی و دور از انتظار به من میرسد.


13- رودخانه ای از ثروت و فراوانی به سمت من سرازیر است.


14. من کاری دارم عالی، به شیوه ای عالی، با درآمدی عالی


15. به لطف خدا روند جذب سریع ثروت میلیاردی من به شیوه ای عالی، ساده و معجزه آسا آغاز شده.


 16. هرجا میروم پول و ثروت به دنبال من میدود و به سمت من می آید.


17. به لطف خدا با هرشخصی برخورد میکنم وسیله ایست برای رساندن من به ثروت ایده آلم.


جملات تاکیدی کامیابی:

1. به لطف خدا تمام درها باز میشود و حق الهی زندگی من به شیوه ای معجزه آسا به من میرسد.


2. در همین لحظه تمام خاطرات گذشته را کنار میگذارم و نظم خداوندی در ذهن، تن و امورم جاری میشود.


3. خیر و صلاحی که خداوند برایم در نظر دارد هم اکنون تحقق میابد و آنچه دور از انتظار است رخ میدهد.


4. به لطف خدا هرلحظه خیر و برکت روزافزون از راههای مختلف و عالی به من میرسد.


5. من موجودی سرشار از ارتعاش  مثبت هستم و با مغناطیسی مقاومت ناپذیر هرآنچه را که حق خداوندی من است به سوی خود میکشم.


6. در کائنات خداوند رقابت معنایی ندارد. آنچه که حق الهی من باشد در پرتو لطف خداوند به من عطا میشود.


7. من در درون خود قدرت عظیم کشف نشده ای دارم که هم اکنون بر من آشکار میشود.


8. به لطف خدا هرلحظه اوضاع و اتفاقات بر وفق مراد من است.


9. تمامی موانع ظاهری زندگی ام پله ای هستند برای بالا رفتن من و در بهترین زمان ماهیت اصلی خود را که خیرمطلق است بر من نمایان میکنند.


10. من به موفقیت خود باور صد در صد دارم. خدارا شکر میکنم که هرلحظه باورهای من در حال تغییرمثبت هستند.


11. هر قدمی که در راه کامیابی برمیدارم خداوند پیشاپیش من است و راهم را هموار میکند.


12. اکنون با اقتدار و ارتعاش مقاومت ناپذیر هرآنچه را که حق خداوندی من است به سوی خود میکشانم.


13. من در برابر هیچ اتفاق و موقعیتی مقاومت نمیکنم، و بار آنرا به خدا و کائنات میسپارم.


جملات تاکیدی شادمانی:

1. به لطف خدا هر لحظه شاد و شادتر میشوم.


2. شادی به زندگی من آمده تا مهمان همیشگی من باشد.


3. به لطف خدا هر روز اتفاقاتی رخ میدهد که مرا شاد و شادتر میسازد.


4. حس شادمانی من هدیه ی خداوند است، پس هیچ فرد یا اتفاقی در آن اثر ندارد.


5. من با آگاهی کامل شادی خود را حفظ میکنم چون میدانم شاد بودن برایم شادی بیشتر به ارمغان می آورد.


6. خداوندا برای شادی فراوانم از تو ممنونم.


 جملات تاکیدی عشق و محبت:

1. من همه را دوست دارم و همه مرا دوست دارند. هرجا میروم محبتم به قلب تمامی انسانها میفتد.


2. من با خودم و تمام دنیا در آشتی و آرامشم، به همگان عشق می ورزم و همگان نیز به من عشق می ورزند.


3. عشق و محبت خداوند در وجود من میتابد و همگان این تجلی عشق را در من میبینند.


4. من هر لحظه ارتعاش دوست داشته شدن میفرستم و پاسخی معادل همان را از همگان دریافت میکنم.


عبارات تاکیدی ازدواج:

1. به لطف خدا روند ازدواج موفق من با فرد کامل و ایده آل هم اکنون آغاز شده.


2. هم اکنون از راهی عالی و معجزه آسا فرد مورد علاقه ام را ملاقات میکنم.


3. به لطف خدا تمامی کائنات دست به دست هم میدهند تا من با فرد کامل و ایده آلم ازدواج کنم.


جملات تاکیدی فروش:

1. به لطف خدا این کالا هم اکنون به فرد یا افرادی که خدا میخواهد و به بهترین قیمت فروخته خواهد شد.


2. هم اکنون این کالا را به بهترین قیمت و به بهترین فرد و به بهترین و ساده ترین روش میفروشم. 


3. به لطف خدا از راههای مختلف برای اجناسم مشتری های عالی می آید.


عبارات تاکیدی سلامتی:

1. به لطف خدا من در سلامتی کامل و پایدار هستم.


2. تک تک اعضا و سلولهای بدنم در سلامتی کامل هستند و به بهترین نحو وظایف خود را انجام میدهند.


3. نور خدا در تک تک سلولهای بدنم جریان دارد و من برای سلامتی کاملم خدا را سپاسگزارم.


جملات تاکیدی شغل:

1. به لطف خدا شغل عالی و مناسب من به من میرسد.

 

2. من کاری دارم عالی با خدمتی عالی با درآمدی عالی.


3. هم اکنون تمام کائنات دست به دست هم میدهند و من به شغل ایده آل خود میرسم.


4. شغل ایده آل من با روشی عالی به سمت من می آید.


برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد