۱۰ نکته در برخورد با بانوان

دوستان امروز قصد دارم نکاتی رو خدمتتون عرض کنم که شاید بسیار ساده به نظر بیایند اما در عین حال بسیار موثر و کاربردی هستند.

۱. ظاهری خونسرد داشته باشید .

به هنگام مواجهه با یک خانم داشتن ظاهری آراسته و آرام و خونسرد بسیار مهم است زیرا که باعث می شود در نظرش متشخص آیید .

۲. هرگز فخر فروشی نکنید .

خانم ها واقعاً از قپی آمدن و قمپز در کردن بیزارند . خودتان باشید یعنی که خود را آن گونه که هستید بنمایانید و نهایت تلاشتان را بکنید و از دغل بازی بپرهیزید . این نوع رفتار مطمئناً هر خانمی را تحت تاثیر قرار می دهد .

۳ . به خانمها احترام بگذارید و آنها را تحسین نمایید .

همواره به خانمها احترام بگذارید و آنها را مورد تحسین قرار دهید چرا که خانمها کسی را دوست دارند که تحسینشان نماید و با او به مهربانی رفتار نماید .

۴. مفید و ارزشمند حرف بزنید .

به هنگام صحبت با او از طرح مسائل بحث برانگیز و جنجالی خوداری نمایید و بی وقفه و یکریز هم حرف نزنید . در عوض در مورد مسائلی حرف بزنید که به آنها علاقه دارد مطمئن باشید که نظرش را جلب خواهید کرد .

۵. به علائقش علاقه داشته باشید .

به آنچه می گویند با دقت گوش کنید وبه چیزی که علاقه دارد احترام بگذارید . به حرفهایش سریع واکنش نشان دهید و با طرح سوالات کاری کنید که به حرف زدنش ادامه دهد .

۶. از او تعریف نمایید .

از چشمان ، موها ، قیافه ، لباس ها و نحوه صحبت کردنش تعریف نمایید. خانمها کسی را که از قیافه و دیگر مشخصاتشان تعریف می کند دوست دارند .

۷. به دوستانش احترام بگذارید .

خانمها نسبت به دوستان و یا حتی همکاران و همکلاسی هایشان احساس مالکیت دارند چه آنها را دوست دارید چه نه به آنها احترام بگذارید .

۸. مودب باشید .

همواره سعی کنید مودبانه عمل کنید و بهترین رفتار را داشته باشید چرا که این دو خصلت موجب آن می شود که فرد فوق العاده ای به نظر آیید .

۹. شوخ طبع باشید .

گاهی اوقات شوخی نمایید چرا که خانمها از آقایان شوخ طبع خوششان می آید اما تنها در مواقع لزوم حس شوخ طبعیتان گل نماید و در دیگر مواقع سعی کنید مسائل را جدی بگیرید .

۱۰. شنونده خوبی باشید .

به هنگام ناراحتی ها شانه مطمئنی برای او باشید چرا که دختر خانمها همیشه افرادی احساساتی و عاطفی هستند بنابراین گاهی با جوک هایتان او را وادار به خندیدن نمایید و همواره شنونده خوبی برایش باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد