خروج از کما و به هوش آمدن

فایل صوتی نتیجه ی یکی از دوستان در کانال تلگرام قرار گرفت. 

موضوع:

به هوش آمدن فردی که در کما بود


برای شنیدن فایل صوتی اینجا کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 21:05

سلام و خسته نباشید استاد عزیزم
اول اینکه تشکر میکنم بابت کانال فوق العادتون
هفته ی پیش و بعد از انجام ٢هفته تمرین جذب شغل و بازی فراوانی بعد از نشونه های کوچیک بالاخره شغل مورد علاقمو که واقعا شبیه همون شغلیه که تو دفترچم نوشته بودم جذب کردم و یه جورایی ایمانم کامل شده به شما و قانون جذب
خیلی خیلی تشکر میکنم ازتون و بهترین هارو براتون آرزو میکنم

سلام بزرگوار. خداروشکر. قطعا نتایج عالیتری هم خواهید گرفت ☺

مهسا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 21:18

میخواستم ازتون خواهش کنم مثل فایلی که برای جذب شغل درست کردین یه فایل و راهکار در مورد درست کردن باور های غلط برامون درست کنین
استاد عزیز من همسر دلخواهمو چند سال پیش بدون اینکه بدونم دارم از قانون جذب استفاده میکنم جذب کردم
واقعا رابطمون عالی و عاشقانست و هر دومون هیچ کمبودی نداریم و حس نمیکنیم
اما من با اینکه هم از لحاظ ظاهر و موقعیت های دیگه شرایط فوق العاده ای دارم به دلیل فیلم ها و کتاب هایی که تو نوجوانی خوندم این باور در مورد خیانت مردا در من وجود داره که خیلی اذیتم میکنه
با اینکه نه در خانواده و نه اطرافیانم همچین چیزی وجود نداشته
همش خیلی زیاد این کلمه خیانت تو سرم تکرار میشه و منو میترسونه هر رو
با اینکه میدونم چقدر همسرم عاشقمه و من براش کاملم
نمیدونم چیکار کنم و نمیدونم این فکرو چطوری از بین ببرم
واقعا دارم اذیت میشم و میترسم
استاد عزیزم خواهش میکنم در این رابطه کمکم کنین
من تمرینایی که در مورد شغل بهمون دادین رو دقیقا اجرا کردم و نتیجشو دیدم
لطفا بازم راهکار و تمرین بدین
با سپاااس خیلی زیااااد

سلام دوست عزیز. اولا که دیگه از استیکرهای غم و گریه استفاده نکنید. دوم اینکه تغییر باورها نیازمند زمانه و مهمترین کاره. یکم صبرکنید. اول آذر ماه دوره شروع میشه و کامل نظام باورهاتون تغییر میکنه.
فعلا تا افکار منفی اومدن از تمرین 3 ثانیه بلافاصله سوالات مثبت ذهنی و شکرگزاری استفاده کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد