اس ام اس دوستی

اینم چند تا پیامک دوستانه برای دوستان خوبم

گل اگه خشک شود ساقه ی آن می ماند دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند
________________
محبت مثل سکه ای است که اگه افتاد تو قلک دلت دیگه در نمیاد اگه بخوای در یساری باید دلت رو بشکنی .
________________

می خوام یه اتوبوس بسازم اتو دارم ولی بوس ندارم یه بوس می دی بسازمش .

________________
دلم برات پر پر شده دوختمش (۰) حالا تنگ شده

________________
چنان کاری دلت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد
________________
لوطی شماره کفشت رو بفرست بزنیم به پیشونیمون تا مه بدونن خاک پاتیم
________________
یاد یاران قدیم نروداز دلِ تنگ
چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس
________________
رفیق خوب پزشک زندگیست تا آخر عمر مریضتم رفیق
________________
بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست
دولت بی دوست در جهان پابنده نیست
________________

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو
________________

دیگه از زغال دلسوخته تر داریم ؟
زغالتم
________________
ای دوست به خدا دوری تو دشوار است
بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان، دل ز غمت میسوزد
دل افسرده من طالب یک دیدار است
________________
در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است
دلم برای رفیقان با وفا تنگ است
________________
همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست
________________
سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره !
________________
یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره
کفشتم رفیق !
________________
یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار
و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت
________________
تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست و تو بهترین گنجی
________________

دوری دوستی های کوچیکو از دل میبره
ولی به دوستی های بزرگ عظمت میده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد