ارتباط رنگ قرمز و فرآیند ریکاوری در رشته بدنسازی

آیا حقیقت دارد که اگر از گیلاس ها به درستی استفاده شود، می توان منافع گوناگونی از آنها به جهت توسعه ریکاوری بعد از تمرین بدست آورد. علاوه بر اینکه از نوع خام و پخته آنها در انواع دسرها استفاده می شود؟

بله حقیقت دارد که اگر از گیلاس ها به درستی استفاده شود، می توان منافع گوناگونی از آنها به جهت توسعه ریکاوری بعد از تمرین بدست آورد. علاوه بر اینکه از نوع خام و پخته آنها در انواع دسرها استفاده می شود، از گیلاس مدتهای مدیدی است که در صنعت داروسازی بهره برداری می شود

به افراد بسیاری که از آماس و تورم عضلات رنج میبرند نظیر افرادی که مبتلا به آرتروز هستند توصیه میشود به جهت کمک به برطرف شدن نشانه های درد مصرف گیلاس را فراموش نکنند. آنتوسیانیزها ترکیبات شناخته شده ای هستند که در گیلاس ها وجود دارند و اعتقاد بر این است که این اجزاء فعال منجر به کاهش ورم موجود در بدن می*شوند.

طی چند سال اخیر، مطالعات بی شماری نشان داده اند که مصرف گیلاس
میتواند منجر به کاهش سطوح معین تورم شود و از آنجایی که تمرین سنگین در باشگاه نیز منجر به ایجاد چنین موردی در بدنسازان می شود، پس مصرف گیلاس نباید به عنوان مادهای که در کاهش یا کنترل آماس بعد از تمرین مفید است به هیچ عنوان فراموش نشود.

سطوح بالای
ورم در عضلات فرآیند ریکاوری را به تاخیر می اندازند و کسب عضله را با مشکل مواجه می کنند، بنابراین مهم است که فرآیند آماس و تورم عضلانی را تحت کنترل داشته باشیم.

پس سعی کنید بعد از تمرین حتماً گیلاس را در برنامه کربوهیدراتی
خود بگنجانید، زیرا نه تنها به شما کمک می کند تا سطوح گلیکوژنی خود را احیاء کنید، بلکه همچنین منجر می*شود تا فرآیند ریکاوری خود را تسریع ببخشید و از درد و تورم حاصل از تمرین به میزان قابل توجهی بکاهید. سعی کنید میزان مصرف تان از یک الی یک و نیم فنجان بالاتر نرود. همچنین می توانید عصاره این میوه پرخاصیت را به محلول پروتئینی بعد از تمرین تان افزوده و بدین صورت از خواص آن بهره مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد