برون فکنی کالبد اختری

کالبد اختری چیست؟

عده ای معتقد هستند که انسان از سه سطح جسم، کالبد اختری، و روح تشکیل شده است.

جسم: چیزی است که شما آنرا با چشمانی کاملا معمولی میتوانید ببینید.

روح: موجودی فروهشیار که تمام کنترل های شخصی بدست آن انجام میپذیرد. مانند احساسات شعور و ...  

کالبد اختری:

   این کالبد رابطی است بین روح و جسم. مانند اینکه شما در فصل زمستان میخواهید یک لباس پشمی بپوشید. بدلیل خشن بودن لباس باید یکه زیرپوش بپوشید تا بدنتان آسیب نبیند. کالبد اختری را میتوان مانند آن زیرپوش در نظر گرفت.

جنس کالبد اختری از ماده است به نام اکتوپلاسم که در بدن تمامی انسانها وجود دارد. و افرادی که ارواح را ظاهر میکنند و به آنها جسمیت میبخشند تا بتواند شخص مقابل به راحتی روح را ببیند؛ مقداری از اکتوپلاسم خود را به روح قرض میدهد تا روح بتواند خود را نمایان سازد. رنگ اکتوپلاسم معمولا به رنگ سفید مایل به سبز فسفری است. بخاطر همین است که میگویند بعضی از روح ها با رنگ سفید دیده شده اند.

افرادی که طی الارض میکنند نیز از کالبد اختری کمک میگیرند. زیرا این کالبد دارای سه نوع حرکت میباشد.

۱- حرکت آرام که مانند راه رفتن معمولی است.

۲- حرکت متوسط که در آن پاها دیده نشده و مانند سر خوردن بر روی هوا میباشد.

۳- حرکت سریع که سرعت آن کمی از سرعت نور پایین تر است.

اگر شما بتوانید برون فکنی کنید و اکتوپلاسم بدن خود را به کالبد اختری انتقال دهید میتنوانید شما هم به هر جا که میخواهید سفر کنید.

البته باید به یاد داشته باشید که رابطی از جسم اختری به جسم مادی متصل است که کار آن کنترل علائم حیاتی جسم است. هر دفعه شما بخواب میروید. کالبد اختری از بدن شما جدا شده و به کهکشان میپوندد تا از نیروهای کیهانی تغذیه کند. و این رابط کنترل علائم حیاتی را به روح میرساند. اگر این رابط که به آن کابل اختری میگوییم قطع شود شخص خواهد مرد.

این کابل از شبکه خورشیدی (بالای معده) کالبد به جسم متصل است و عده ای معتقد به اینکه از انتهای نخاع به نخاع وصل است.

در هر صورت این کابل به نازکی مو میرسد اما پاره نمیشود. ولیکن اگر شما فاصله ای زیاد از جسم خود داشته باشید و کسی شوکی به شما وارد کند ممکن است این کابل پاره شود. به خاطر همین است که میگوییند اگر میخواهی فردی را از خواب بیدار کنید آرام اسمش را صدا بزنید و خیلی آرام حرکتش دهید.

شما هر شب هنگام خواب بطور غیر هوشیار عمل برون فکنی را تجربه میکنید!!! پس حتما میتوانید بطور هوشیار اینکار را انجام دهید. این کار خطر جانی ندارد مگر اینکه به هشدارها توجه نکنید.

 برای اینکار راههای مختلفی وجود دارد که در اینجا به گفتن یک روش ساده اکتفا میکنیم:  

 

شروع کار :

۱- آرام روی زمین یا تخت دراز بکشید.

۲- ریلکس کامل انجام دهید. هرچیزی که باعث عدم تمرکز شما میشود را دور کنید. مثلا فرو رفتن در تخت موزیک یا بدجور بودن لباس زیر بدن و یا غیره.

۳- آرام چشمانتان را ببندید.

۴- احساس سبکی کنید و این احساس آنقدر قوت میگیرد که شما احساس میکنید که میخواهید پرواز کنید. اگر در بدست آوردن این احساس مشکل دارید میتوانید خود را در یک تانک آب تصور کنیدکه شما روی آب خوابیده اید و این تانک آرام آرام با آب پر میشود و شما آرام آرام بسمت دریچه نورانی که بالای تانک وجود دارد بالا میروید. یا احساس کنید که سوار یک تاب شده اید و این تاب با حرکت عقب و جلو آرام آرام شما را به سمت بالا حرکت میدهد.

۵- شاید در هنگام برون فکنی صداهایی مانند جرق و فرق مثل شکستن تخمه یا چوب یا ... بشنوید نگران نباشید این صدای جدا شدن شماست.

۶- آرام آرام از جسمتان خارج میشوید و شما میتوانید بصورت خیلی محو سقف اتاقتان را ببنید آرام آرام این تصویر شفاف میشود. اصلا نترسید.

هر ترس باعث میشود که عضلات شما منغبض شده و کار برونفکنی به مشکل بر میخورد.

۷- احساس میکنید که ۱ متری از سطح بدن بالا آمده اید. آرام روی بدن خود بنشینید. و به اطراف نگاه کنید. سعی نکنید بار اول به جسم خود نگاه کنید. در بیشتر مواقع این عمل اضطراب آور است.

۸- بعد از اینکه کاملا به محیط اطراف نگاه کردید میتوانید آرام بلند شده و در فضای اتاق را بروید.

۹- در تجربه های اول هیچگاه بسرعت از محیط خانه دور نشوید. برای مثال بار اول تا ۱ متری بدن فاصله بگیرید. با دوم تا ۲ متری و ...

۱۰ - هرگاه خواستید به جسمتان بازگردید فقط کافیست اراده کنید که بازگردید دوباره به جسمتان منتقل میشوید.

 

توجه :

در برخی موارد اینکار موجب تپش قلب و تعریق شدید و یا سیخ شدن موهای بدن میشود اگرچه این موارد با تمرین و کسب تجربه برطرف میشود اما توصیه میشود اشخاصی که بیماری قلبی یا استرس شدید دارند از انجام این تمرین پرهیز نمایند

نظرات 11 + ارسال نظر
فاطی جووون جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 22:11

اووو چه جالب!! من یه بار این کار رو انجام دادم ولی چشامو باز نکردم. اگه چشامونو باز نکنیم یه آرامش عجیبی تو وجودمون حس می کنیم ولی فک کنم دیدن جسممون یه کمی ترسناک باشه...

علی دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 16:02

سلام من ۱۴ سالمه می تونم برون فکنی انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام بله ولی باید بسیار دقت و پشتکار داشته باشید و مراقب باشید
البته من توصیه میکنم فعلا انجام ندید.

پرستو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:48

خیلی جالبه.ولی تمرکز بالایی میخواد.کاش در مورد افزایش قدرت تمرکز هم مطلب بذارید. ممنون

سلام.
ممنون از حسن نظرتون. حتما به زودی مطلب مورد نظرتون رو هم قرار میدم

حمید پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 21:55

من مطالب رو خوندم برون فکنی زمانی اتفاق میفته از نظر من تمرکز روی مطلب یا تعادل فکری بالا و کسانی که وابستگی فکری ندارند ومیتواند قدرت فکر وروح خود را ذخیره کند وافرادی هم با روشهای انرژی بیشتری نصبت به خواب دریافت میکند یوگا مدیتشن
https://telegram.me/joinchat/DvKRCAegV2xRw-EIBOB8rA لینگ گروه لطف وبه گروه ما بیاید

آرزو شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:20

چه هیجان انگیـز

بله بعد از یه مدت هیجان انگیزه ولی نیازمند تمرین و تمرکز بالاست.

mohammad شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 15:29

سلام 15 سالمه و میخوام این کار رو انجام بدم ادم تخیلی ای هستم و احتمالا میتونم این کار هارو انجام بدم فقط اینی که میگن فلج میشی راسته یا نه . و اینکه ممکنه همین بار اول برون فکنی ات عمل کنه و روحت جدا بشه یا باید خیلی تمرین کنی ؟؟ جون من زود جواب بدین امشب میخوام این کار رو انجام بدم به کمکتوون نیاز دارم ممنون

سلام دوست عزیز.
من پیشنهاد میکنم باتوجه به سن کمتون فعلا اینکارو انجام ندید. ضمن اینکه برون فکنی نیاز به تمرین و تمرکز بالا داره و بار اول قطعا موفق به برون فکنی نخواهید شد.
درضمن جواب سوالتون کامل در متن هست.
راجع به فلج شدن هم بنده چیزی نشنیدم.

mohammad یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 15:50

سلام مجدد . میخواهم امتحان کنم که میتوانم در این سن انجام بدهم یا نه بد جور ذهنم رو درگیر خودش کرده ایا قبل از اینکه بخواهیم تصور کنیم که سوار تاپ و غیره هستیم باید اول خود را به مرحله ی خواب و بیداری بیاریم اگر جواب مثبت است ممنون میشوم که چگونگی این کار را هم برای ما توضیح دهید و شنیدم که میگوید در برون فکنی میتوان به خواب اشخاص دیگر هم رفت ایا این موضوع حقیقت دارد؟؟

mohammad دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 00:30

سلام وقتى که میخوایی این کار رو انجام بدی باید احساس خواب الودگی هم داشته باشی ؟؟ وهنگام تصور کردن باید چشم هات باز باشه یا بسته ؟ من موقع تصور کردن کمى میترسم و سردم میشه و پلک هام باز و بسته میشه این باز و بسته شدن پلک ها هم تو برون فکنی مشکلی إیجاد میکنه یا نه ؟

امیر چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 15:35

فلج شدن واقعیت داره
یعنی شما اگر جای دوری از جسمت رفته باشی یعنی مثلا کهکشان ها خلاصه خیلی دور یک نفر شما رو بیدار کنه تا روح از به بدنتون برسه یه چیزی مثل طناب بین بدن ورح شماست او پاره میشه و ممکنه فلج شید

Haniyeh پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:23

سلام من می خوام برکن فکنی کنم . ولی نمیفهمم کی در حالت خواب و بیداری هستم.

صاحب شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 22:37

سلام. من دارم کاملا یاد میگیرم . حتی تو مرحله هفتم من 900کیلومتر از بدنم دور شدم .یعنی از محل کارم تا خونه رو من توی کمتر از 3ثانیه تمرکز کردم و رفتم . خدایا تو چقدر بزرگ و با عظمتی که همه در فهم ،بزرگی و عظمتت جا مانده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد