تاثیر احساسات در دریافت خواسته ها

تمام چیزهای این دنیا دارای ارتعاش آهن ربایی هستند.  

 تفکرات و احساساتمون هم همینطورن. احساس خوب یعنی در ارتعاش مثبت و احساس بد یعنی در فرکانس منفی قرار داریم. مبنای تعیین ارتعاش ما نوع احساس ماست. احساسات خوب و بد مانند آهنربا انسانها، حوادث و شرایطی را که با آن ارتعاش سازگارند جذب میکنند. اگر احساس شادی کنیم ارتعاش شادی ما افراد،موقعیت ها و اتفاقات شادی آور رو جذب میکنه. اگر احساس ثروت کنیم ارتعاش ثروت ما اتفاقات ثروت ساز را رقم میزنه. اگر احساس خشم، ترس، بیماری یا هرچیز بد دیگری را داشته باشیم ارتعاش ما اتفاقات و افراد و موقعیتهایی را سر راهمان قرار میده که آن احساسات رو بازهم به زندگیمون بیاره. همیشه همینطوره. این مطلب خیلی خیلی مهم و کلیدیه."  اگه میخوایم ارتعاشمون رو تغییر بدیم باید احساسمون رو تغییر بدیم. با این کارهمه ی شرایط اطرافمون تغییر میکنه. چون در فرکانس جدیدی قرار میگیریم. "


"تغییر احساسات برابر با تغییر سرنوشت ماست."


میتونیم درباره سلامتی، ثروت، روابط اجتماعی و هر چیز دیگری احساس هیجان، شادی، امید؛ یا نگرانی، ترس و نا امیدی داشته باشیم. هرکدوم از این احساسات ارتعاش مخصوص به خودش رو داره. و در هر کدوم از این ارتعاشها که قرار بگیریم دقیقا همون رو از طریق اتفاقاتی که در آینده برامون میفته دریافت میکنیم. مثلا اگه بخوایم به سفر بریم ولی به دلیل بی پولی احساس نا امیدی یا ترس میکنیم.  و این یعنی در فرکانس نا امیدی قرار داریم. و به همین دلیل پشت سرهم با شرایط و اتفاقات نا امیدکننده و ترس آور مواجه میشیم. تو این حالت کاری که باید بکنیم اینه که احساسمون رو تغییر بدیم. به جای اینکه به نداشتن پول فکر کنیم باید تمرکزمون رو روی لذتی که از سفر میبریم بذاریم. وقتی به لذت فکر کنیم در فرکانس لذت قرار میگیریم و اینجاست که ارتعاش ما همه ی شرایط رو برای یه مسافرت لذت بخش فراهم میکنه. چون ارتعاش ما تغییر کرده پس اتفاقات و شرایط هم باید تغییر کنه.


هر زمانی که اتفاق منفی ای در زندگی میفته فقط کافیه که احساس و ارتعاشمون رو عوض کنیم چون ارتعاش منفی ما باعث جذب اون اتفاق منفی شده و با تغییر ارتعاشمون از منفی به مثبت شرایط هم مثبت میشه. به همین راحتی.

وقتی به اتفاقاتی که میفته با احساس منفی واکنش نشون بدیم ارتعاش منفی بیشتری صادر میکنیم و در نتیجه شرایط منفی بیشتری رو دریافت میکنیم. پس لازمه که کنترل احساساتمون رو در دست خود بگیریم نه اینکه به احساساتمون اجازه بدیم که کنترل شرایط و اتفاقات زندگی ما ور در دست بگیرن. اینکه چه اتفاقی بیفته مهم نیست، مهم واکنش و احساسیه که ما در مقابل اون اتفاق بروزمیدیم.


تا زمانی که نسبت به پول احساس خوب و مثبتی نداشته باشیم وضعیت مالی زندگی تغییر نمیکنه. وقتی نسبت به پول ارتعاش منفی بدهیم پس شرایط منفی مالی دریافت میکنیم. مانند خراب شدن ماشین، وسایل یا دریافت صورت حسابهای رقم بالا. دقیقا موقعیت هایی که پولمون رو تمام میکنند.

وقتی نسبت به پرداخت قسط، پرداخت صورت حساب  با احساسات منفی واکنش نشان میدهیم، اوضاع منفی بیشتری برامون پیش میاد.

من خودم هروقت یه چیزی میخرم یا یه صورت حسابی رو پرداخت میکنم تو دلم چندین بار خداروشکر میکنم که پول کافی تو حسابم دارم که بتونم صورت حسابمو بپردازم یا چیزی که دلم میخواد رو بخرم. و همین شکرگزاری احساس و ارتعاشمو مثبت میکنه.

اگه موقع خریدن چیزی و پرداخت پولش با حس ترس به این فکر کنیم که ممکنه تا آخر ماه پول کم بیارم یعنی داریم به کائنات ارتعاش بی پولی صادر میکنیم و کاینات هم موقعیت هایی رو سر راهمون میذاره که بی پول بشیم. باید و باید احساسمون رو تغییر بدیم. هروقت چیزی میخرید این احساس رو داشته باشید که یه دستگاه چاپ اسکناس دارید و هروقت پولتون تموم شه میرید و اسکناس چاپ میکنید. و واقعا حس کنید که هرگز بی پول نمیشید. برای کائنات فرقی نداره که واقعا اون دستگاه رو داشته باشید یا نه. کائنات فقط به احساس و ارتعاشتون پاسخ میده. حتی اگر چیزی رو نداریم کافیه با تصور داشتنش احساس و ارتعاش داشتنشو بالا ببریم تا کائنات اون چیز رو بیشتر به زندگیمون بیاره.

خیلی جالبه. همین الان که دارم این مطلبو مینویسم از بانک برام پیام اومد و یه مبلغی به حسابم واریز شد. خدایا شکرت، خدایا شکرت، خدایا شکرت که همواره فراوانی پول و امکانات رو بر من و عزیزانم جاری میسازی.


من هر روز این جمله رو با خودم تکرار میکنم. واقعا حسمو عالی میکنه.


خب در پایان مطلب امروزمون میخوام یه تمرین عالی بذارم که کنترل احساساتتون رو به دست بگیرید و حستون رو عالی کنید. این تمرین رو روزانه ده بار بیست بار یا صدبار انجام بدید. هرچقدر بیشتر بهتر.هر زمان از روز که تونستید انجام بدید ولی حتما اول صبح که بیدار میشید و قبل از خواب و بعد از تمرین شکرگزاری باید اینکارو بکنید. انجام بدید تا بعد چند روز معجزاتش و لطف خدا و کائنات  رو بیشتر و بیشتر تو زندگیتون ببینید.


تمرین سوالات متداول:

 پشت سرهم  از خودتون سوالات مثبت بپرسید بدون اینکه به سوالات جواب بدید. فقط بپرسید. در هر زمینه ای که دوس دارید مثلا ثروت، سلامت، روابط، قبولی در دانشگاه و غیره.


چند نمونه از سوالات:

اگه امروز بهترین روز زندگیم باشه چی؟ اگه بهترین اتفاقات عمرم امروز بیفته چی؟ اگه یه پول عالی به دستم برسه چی؟ اگه یه کار عالی با حقوق عالی پیدا کنم چی؟ اگه با فرد مورد علاقه م آشنا بشم چی؟ اگه رئیسم بهم اضافه حقوق بده چی؟ اگه همه آدمها دست به دست هم بدن و منو به آرزوم برسونن چی؟ اگه هرجا میرم با آدمهای خوب و مهربون مواجه بشم چی؟ و خیلی سوالات دیگه که خودتون میتونید بسازید.

حتما این تمرینو انجام بدید و اتفاقات خوبی که براتون میفته رو زیر همین پست با همه ما در میون بذارید.


" روزی که با احساسات خوب و شادی شروع شود نه تنها عالی پیش میرود بلکه فردا و  زندگیتان را تغییر خواهد داد، به شرط آنکه احساس خوبتان را حفظ کرده و همانگونه به رختخواب برید. "


کانال تلگرام ما زندگی صدها نفر رو در زمینه ثروت، سلامتی، روابط و ... متحول کرده. نتایج دوستان رو اینجا ببینید

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 00:46

من برعکسم هر فکر خوبی کنم بد میشه ,برای چیزی دلشوره داشته باشم بعد راحتتر میشه نمیدونم چرا با بقیه فرق دارم

پریسا دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 13:32

سلام
خیلی مطلب خوبی بود.لطفا ادامشو هم بذارین
ممنونم

سلام دوست عزیز.
چشم.
ممنون از حسن نظرتون

سیما چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 18:58

چقدر نوشته هات عالیه
مرسی

سلام دوست عزیز.
ممنون از حسن نظر و زمانی که برای خوندن مطالب میذارید.

مهرناز شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 17:08

این مطلبتون خیلی خوب بود

سلام ممنون از حسن نظرتون

کامران شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 17:10

سلام
چند بار خوندمش .ممنون

سلام. خواهش میکنم.
باعث افتخاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد