اگه داری این پست رو میخونی مطمئن باش که به لطف خدا تو چند ماه آینده زندگیت متحول میشه

سلام به همه عزیزان. 

 

اول از همه جا داره عذرخواهی کنم که چند وقتی مطلب قرار ندادم.

راستش مشغول مطالعه و تحقیق در باب موضوعی بودم که با خودم عهد کرده بودم که تا به نتیجه نرسیدم و حقانیتش بهم اثبات نشده راجع بهش هیچ مطلبی تو وبلاگ قرار ندم.

اما خوشبختانه تو چند وقت اخیر به لطف خدا اتفاقات عالی ای تو زندگی شخصیم رخ داده که الان دیگه به درست و کاربردی بودن این موضوع شک ندارم.

این موضوع چیزی نیست جز " قانون جذب " یا درست ترشو بگم " قانون ارتعاشات "

اکثر ما در مورد این قانون مطالب زیادی شنیدیم و یا خوندیم ولی به جرات میگم که 90 درصدمون درک درستی از این قانون نداشتیم و به همین دلیل هم نتونستیم به خواسته هامون برسیم.

اما به لطف خدا تصمیم دارم یک سری مطالب عالی کاربردی و همینطور یک سری تمرینات عالی براتون قرار بدم که به کمک اونها ارتعاشات مثبتتون رو بالا ببرید و شاهد رخ دادن معجزات در زمینه ثروت، سلامت ، روابط و ... تو زندگیتون باشید.


کانال تلگرامی که زندگی صدها نفر رو متحول کرده. اینجا کلیک کنید

آرامش از من آغاز میشود

نظرات 2 + ارسال نظر
م.ص سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:11

میدونی معجزه ی واقعی تو زندگی آدما کی رخ میده؟وقتی انگیزه داشته باشی .یه بهونه یه دلیل برای شروع و ادامه .این یعنی زندگی .امیدوارم همه این بهونه رو داشته باشن

زهرا پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:55 http://book-music-movie.blogsky.com/

اگه به روانشناسی علاقه داری به منم سری بزن خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد