بازی ثروت و فراوانی

امروز قصد دارم یه بازی عالی بهتون معرفی کنم که به شدت ارتعاش مالی تون رو بالا میبره... 

 اگر این بازی رو به درستی و با حس واقعی انجام بدین قطعا پول و ثروت به سمتتون میاد.

این بازی چندتا قاعده داره که حتما باید رعایت کنید. و در پایان مطلب براتون میگم قواعد رو.


توضیح صوتی این بازی به همراه نکات کلیدی و کاربردی در کانال تلگرام ما. اینجا کلیک کنید.


 روش بازی :

تصور کنید از یه منبع مالی بی نهایت روزانه 1 میلیون تومن به حسابتون واریز میشه و هر روزی که میگذره 1 میلیون به مبلغ روز قبل اضافه میشه. مثلا روز اول 1 میلیون، روز دوم  2 میلیون، روز سوم  3 میلیون و روز صدم 100 میلیون به حسابتون واریز میشه، و شما باید تا آخرشب کل اون پول رو خرج کنید.

یه دفتر درست کنید و لیست خریدهای هر روزتون رو با ذکر مبلغ هر خریدتون توش بنویسید. مثلا گوشی، لپ تاپ، کت شلوار، تخت خواب، وسایل خانه، وسایل آشپزخانه یا هرچیز دیگه ای که تو زندگیتون نیاز دارید رو بخرید و توی صفحه ی روزانه تون باذکر مبلغ و جزئیات ظاهریش بنویسید.

همینطور که دارید خریداتون رو انجام میدید اون لحظه رو توی ذهنتون تجسم کنید و کاملا حس کنید که اون چیز رو دارید. کاملا ورودش به زندگیتون رو حس کنید و بابتش از ته دل و با حس خوشحالی و هیجان خداروشکر کنید. خیلی مهمه که احساس شادی و هیجان کنید. جوری که انگار واقعا همین الان اون چیز رو دارید.


قواعد بازی:

_ اول از همه همونجوری که بالاتر گفتم،  این بازی رو باحس واقعی انجام بدید. یعنی اینکه باید فراموش کنید که یه بازی یه. باید حس و تصور کنید که تمام اتفاقات داره تو زندگی واقعیتون میفته و تمام خریدهاتون به زندگیتون وارد میشن.


_ دوم اینکه اون چیزهایی که واقعا تو زندگیتون نیاز دارید و از داشتنش خوشحال و هیجان زده میشید بخرید. چیزهای تکراری نخرید. مثلا شما دوتا یخچال نیاز ندارید یا سه تا گوشی آخرین مدل یا سه تا لپ تاپ و غیره. 


_ سوم اینکه باید کل پولتون رو تا آخرشب خرج کنید. هر روز باید خرید کنید یا به هر نحوی پول خرج کنید تا ارتعاش مالیتون بره بالا.


_ و چهارم اینکه اگه یه روزی به هر دلیلی یادتون رفت یا نتونستید که این بازی رو انجام بدید، باید برگردید از روز اول شروع کنید. یعنی از 1 میلیون تومان.


و نکته آخرهم اینکه تک تک لحظات روز باید حس کنید که انقدر پول دارید که هرچیزی که دلتون بخواد رو میتونید بخرید و داشته باشید. اگر به این حس برسید و به بازی ادامه بدید، بهتون قول میدم بعد از چندوقت پول و ثروت به زندگیتون سرازیر میشه. دو سه هفته که از انجام بازی بگذره، کاملا نشونه ها رو میبینید. مثلا هرجا برید صحبت از پول و  ثروته، یا با آدمهایی آشنا میشید که موقعیتهای خوبی بهتون پیشنهاد میدن حتی اگه شما نپذیرید. یا کارهای خوبی بهتون پیشنهاد میشه. یا پیشنهادهای سرمایه گذاری بهتون میشه. یا از جاهایی که انتظار ندارید هدیه و پاداش میگیرید و خیلی اتفاقات مثبت مالی دیگه که بهتون اثبات میکنه که روی فرکانس درست قرار گرفتید و دارید هر روز به ثروتمندی نزدیکتر میشید. این نشونه ها خیلی مهمن و باید بهشون دقت کنید و هر روز بابتش خداروشکر کنید.


دوستان عزیزم، حتما این بازی رو انجام بدید و نتایجی که ازش میگیرید رو هم حتما در قسمت نظرات بذارید. نتایج این بازی فوق العاده ست.

برای توضیحات تکمیلی و یادگیری روشهای دیگر جذب ثروت اینجا کلیک کنید و در کانال تلگرام با ما همراه باشید. این کانال زندگی صدها نفر رو متحول کرده. نتایج دوستان رو ببینید.


شاد و ثروتمند باشید

نظرات 30 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:56

سلام
خیلی جالبه و من احساس خوبی بهش دارم (برام قابل باوره)
ممنون
فقط یه نکته و اشکال :
گفتید ما هر روز باید اون 1 میلیون رو خرج کنیم و روز بعد باز فقط1 میلیون داریم در حالیکه خیای خیلی از چیزایی که دوست یا نیاز داریم ممگنه قیمتش بالاتر از 1 میلیون باشه چکار کنیم ؟ نمیشه چند روز پولمونو خرج نکنیم تا پول موردنظر رو جمع کنیم و چیزی که دوست داریم ولی بیشتر از 1میلیونه بخریم ؟اگه نشه بازی جالب نیست !!
منتظر جواب و تجربه تون هستم

یه دوست شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 15:01

آخ آخ شرمنده
من درست متن و توضیح شما رو نخونده بودم
الان که دوباره خوندم متوجه اشتباهم شدم و دیگه سوال قبلی که احمقانه و از روی بی دقتی بود رو ندارم و خودم فهمیدم
ببخشید
خیلی خیلی از این پست ارزشمندو وبلاگ خوبتون ممنونم

سلام و درود.
ممنون از توجه و حسن نظرتون دوست عزیز

samira یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:15

سلام
وقت بخیر . کمی از مطالب وبلاگتون رو خوندم خیلی عالی بود . تشکر انشاله روز به روز بهتر هم بشه

سلام. ممنون از حسن نظرتون

هادی شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 17:07

خوب بود فقط یه یاداوری کنم که صحبت وام گرفتن نشانه فراوانی نیست بهتری اون رو از مطلبت پاک کنی!
خیلی هم خوبه که نتایج خودت و افرادی که با این بازی موفق شدند رو بنویسی!

عیسی یاقوتی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:46

سلام دوستان عزیز من این بازی را یکسال انجام مقدم و در چند نوبت بازی را از اول انجام دادم بسیار بازی خوب و سازنده ای هست فقط در نوبت های قبلی نهایت به 20 روز یا 25 روز میرسیم ولی این بار به 45 روز رسیدم و واقعا برای خرج کردن چیزی به ذهنم نمیرسه اگر دوستان میتونن یک راهنمایی به من بدهید

دوست عزیز میتونید هدیه بدید. به موسسات خیریه کمک کنید. کلکسیون اشیاء قیمتی درست کنید. هر روز که میرید بیرون به اطرافتون دقت کنید هر چی خوشتون میاد بهترینشو بخرید. برای خودتون و عزیزاتون و خیلی موارد دیگه

عیسی یاقوتی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:53

سلام دوستان عزیز
درخواست کمک
من روز 45 هستم دیگر خالی کردم

سلام بزرگوار. ادامه بدید. باحس واقعی و شادی از خرید. مطمئن باشید همین روزا یه معجزه میبینید

فائزه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 18:04

چجوری باید بازی کرد
بایید دانلودش کنیم یا.....

سلام دوست عزیز.
منظور بازی ذهنی یه. تو ذهنتون هرچی دوست دارید بخرید و کاملا حس کنید که اون چیزو در واقعیت خریدید و به همون اندازه ای خوشحال بشید که انگار اون چیز واقعا واردزندگیتون شده.

مهسا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 15:35

سلام وخسته نباشید.میخواستم بپرسم ایا میش از اون پولی که داریم 10درصد اون رو اول بزاریم برای صدقه یا کمک به یه جایی، دوم اینکه ایا میش تمام خریدمون را بصورت اینترنتی انجام بدهیم .مثلا هرچیزی رو میخواهیم اول قیمت ان را بدست بیاریم بعد اینترنتی خرید کنیم.
با تشکر فراوان

سلام. بله میشه.
مهم اینه که باحس واقعی همه اینکار ها رو انجام بدین.

محمد شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:41

چ طوری این بازی رو دانلود کنم

سلام.
دوست عزیز بازی دانلود کردنی نیست. اصطلاحا بازی فراوانی گفته میشه. در واقع شما دارید با ضمیر ناخودآگاهتون بازی میکنید.
توضیح کاملشو توی متن بالا نوشتم. شما فقط باید روزانه پولی که بصورت ذهنی میاد تو حسابتون رو خرج کنید.

هانا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:51

سلام من الان 55 روزه شروع کردم برای بار اولمه وای که چه حالی داره ولی هیچ اتفاق مالی رخ نداده شاید چون هنوز 18 سالمه برای هیچکی اتفاقی افتاده؟ احساس خوبی دارم تا چند روز باید ادامه داد؟

سلام. با حس واقعی و شادی انجام بدید. انگار که واقعا اون چیز داره وارد زندگیتون میشه.
خود بنده در روز صد و دهم اینا بود که یه پیشنهاد 200 میلیونی بهم شد.
ادامه بدید مطمئنم جواب میگیرید.
ضمنا اصلا رابطه ای بین سن و جذب وجود نداره. تنها مسئله فرستادن ارتعاشه. همین و بس. فقط کافیه باورش کنید.
یه نکته خیلی مهم تو حرفاتون بود. اینکه مسئله ی سن رو بیان کردید نشون میده که یه باور منفی دارید. اونم اینه که من چون سنم کمه شایستگی رسیدن به ثروت رو ندارم. و این صددرصد اشتباهه. همه ما در هر سنی و در هر شرایطی که هستیم لیاقت بهترینها رو داریم. چون جهان پر از فراوانی و ثروتی یه که برای ما آفریده شده. مسئله اینه که ما با ذهنمون جلوی ورود نعمت و ثروت رو میگیریم. پیشنهاد میکنم زندگینامه میلیاردرهای جوان دنیا رو بخونید چون به شدت باورتون رو تقویت میکنه.
دوستان بحث باور فوق العاده مهمه. هرباوری داشته باشید درست از آب درمیاد.
من مطمئنم اگر باورتون عوض شه و ادامه بدید نشونه های ورود ثروت به زندگیتون رو میبینید، چون حستون عالیه. داشتن حس عالی یعنی اینکه ما در طول روز داریم ارتعاش درست و مثبت میفرستیم.

هانا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:55

وای من واقعا حس می کنم هرروز پول دارم
یه پیشنهاد
همه پول هاتون رو خرج خرید ماشین و خونه نکنید هرروز چیزی برای خودتون بخرید چون حس عالی داره طلا هم نخرید برای ذخیره مالی چون رکوده و خوب نیست
اقا من هرچی می خرم شب خوابش رو می بینم خودش کو پس؟

شک نکنید که خودشم میاد.
اینکه خوابشو میبینید نشون میده که در طول روز ارتعاش درست فرستادید و کم کم دارید وارد مدار ثروت میشید.

محدثه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:16

سلام وقتتون بخیر
میخواستم بپرسم ما اینکارو برای دیگری هم مبتونیم انجام بدیم؟
مثلا من برای پدرم انجام بدم

سلام روز شما بخیر.
نه دوست عزیز

هانا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:24

یه سوال
من یه حساب ارزی باز کردم پولم تبدیل به دلار می کنم می فرستم اونور خرید می کنم زمین خریدم و ماشین دارم می خرم بعد پول هم برای درست کردن کارهای رفتنم به همون کشور دادم
خواهرم اما میگه کارت درست نیست باید با شرایط الانت بخری و درحال حاضرنمی تونی پول بفرستی اونور خب اگه اون پول رو داشته باشم که خواهم داشت چرا نشه
گیج شدم به نظرخودم کارم درسته خیلی هم باخریدام دارم حال می کنم به نظرخواهرم خریدام صددرصداشتباهه
الان کدوممون درست میگیم؟

شما باتوجه به خریدهایی که از روز اول انجام دادید میتونید به هر روشی که بهتون حس واقعی داشتن و خرج کردن پول رو میده بازی رو انجام بدید. فقط باید باورش کنید.
اینکه شما درست میگید یا خواهر محترمتون بستگی به این داره که شما کدوم رو باور کنید. هرچیزی رو باور کنید میشه واقعیت زندگیتون.
و این نکته رو هم بگم که شما برای رسیدن به شرایط دلخواهتون باید خودتون رو در اون شرایط فرض کنید نه شرایطی که الان توش هستید. جوری زندگی و رفتار و خرید کنید که انگار در شرایط ایده آل و دلخواهی که میخواید هستید.

هانا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:28

خواهرم میگه سنت کمه
خودم احساس می کنم قبل20سالگی یه ادم بزرگ میشم
اعتمادبه نفسم کمی بیش از حد زیاده
اقا این پول که دست خودم میرسه که؟نرسه به بابام یهو نده بهم

بازم تاکید میکنم سن و سال فقط عدده. کائنات به ارتعاش شما پاسخ میده.
شما تنها وظیفه تون سفارش دادن به کائناته. اینکه چطوری و از چه راهی به خواسته تون میرسید وظیفه شما نیست، وظیفه ی کائناته. پس به هیچ وجه به چگونه انجام شدن کارها فکر نکنید. اینکه خواهرتون میگن سنت کمه یعنی دارن به چگونگی انجام کارها فکر میکنن که کاملا مضره. پس شما با اطمینان کامل ادامه بدید و به راه و روش رسیدن پول فکر نکنید. وقتی در مدارش قرار بگیرید راه و روشش براتون نمایان میشه.

و ضمنا این شمایید که دارید ارتعاش میفرستید پس فرآیند جذب برای شما اتفاق میفته نه کسی دیگه از جمله پدرتون. ممکنه در فرآیند جذب پدرتون هم یکی از وسیله های رسیدن پول به دست شما بشن.
موفق باشید

هانا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:17

واقعاممنانم

خواهش میکنم

هانا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 19:55

اقا زمینم رو خریدددددم بالاخره 1000متریه
دیشب خواب دیدم یه اپارتمان 500000دلاری توی یه برج داشتم می خریدم توی کره بعد امروز ک رفتم توی نت گشتم اون برجه واقعا وجود داشت

سلام. این یعنی کائنات داره به شما نشونه میده که دارید به خواسته هاتون نزدیک میشید و مدارتون در حال عوض شدنه.

شوگا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:29

آقا من روز 60هستم. در زندگی روزانه ام آرزوم داشتن یک خونه عالیه دارم میتونم هرروز مقداری از پول را بدم تا آن خونه را بخرم؟مامانم مگه این کارت اشتباهه در حالی که من با انجام این کار حس بسیار عالی پیدا مکنم انگار واقعاً دارم اون خونه را مخرم.میتونم این کار را ادامه بدم یا کارم اشتباهه؟

سلام.
ببینید تو این بازی توجه به دوتا موضوع خیلی مهمه. اولی فرستادن ارتعاش ثروت و بی نیازی یه.
دوم پله پله گام برداشتن در مدارهاست. برای همین بازی از یک میلیون شروع میشه. چون شما از همون روز اول ذهن ناخودآگاهتون به هیچ وجه قبول نمیکنه که یهو یه خونه ی 1 میلیاردی بخرید. ضمیر ناخودآگاه مقاومت میکنه. بازی طوری طراحی شده که ذهن ناخودآگاهتون کم کم و به مرور زمان شایستگی شما برای ثروتمند شدن رو بپذیره و به باور برسه. اگر نظر شخصی بنده رو بخواید بهتره از چیزای کوچیک شروع کنید و کم کم به چیزای بزرگ برسید. البته اینکه حس خوبی پیدا میکنید خیلی خوبه اما موضوع اینه که تا چه حد ته ذهنتون خریدن اون خونه رو باور میکنید.
پیشنهاد میکنم مطلبی که راجع به مدارها گذاشتم رو حتما مطالعه کنید. خیلی بهتون کمک میکنه.
نکته دیگه اینکه بدون هیچ ترسی خرج کنید. مثل یه آدم ثروتمند. شما همه چیز در اختیارتونه چون روزانه بی نهایت درآمد دارید. چه نیازیه که حتما یه خونه داشته باشید. شما اون امنیتی رو که با خرید خونه میخواید به خودتون بدید همین الان دارید چون روزانه چندده میلیون به دست میارید. خرج کنید پولتونو. نزارید جمع بشه. این منبع بی نهایته. هرچی بیشتر خرج کنید بیشتر بهتون میده. شما وقتی میرید یه مهمونی و یه بشقاب برنج میکشید تا اون رو تموم نکنید که صاحب خونه دوباره به شما تعارف نمیکنه. پیش خودش میگه حتما دوس نداره این خوراکو. اما وقتی با شوق و علاقه بشقابتون رو میل میکنید صاحب خونه بیشتر از اون خوراک رو بهتون میده.
از پول و امکاناتتون استفاده کنید و در لحظه لذت ببرید.
نیازی نیست حتما خونه داشته باشید تا خوشبخت باشید. پاول دوروف مدیر ثروتمند تلگرام هر چند ماه یکبار به یه شهر جدید سفر میکنه و بهترین خونه ها رو برای چند ماه با پولش در اختیار خودش میگیره و بعد به شهر بعدی سفر میکنه و دوباره اونجا بهترین خونه رو کرایه میکنه. به نظرتون کسیکه 6 میلیارد دلار ثروت داره نمیتونه بهترین خونه رو بخره؟؟؟ قطعا میتونه ولی چون ذهن ناخودآگاهش ثروتمنده و امنیت مالی رو باور کرده نیازی نمیبینه حتما یه خونه به نامش باشه تا احساس امنیت کنه.
شما هم باخودتون تکرار کنید که من هروقت اراده کنم میتونم اون خونه رو بخرم پس دارمش.
این حرفمو چندبار بخونید تا کامل متوجه منظورم بشید. موفق باشید.

هانا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:13

آقا منم مثل شوگا خرید کردم زمینم رو

یعنی چی آخه؟

خونه داشتن در جایی که دوست دارم چه اشکالی داره

رییس تلگرام سبک زندگی خودش رو داره و کاری که

میکنه دلیل نمیشه همه اونجوری شاد بشن

من الان.روز 66ام زمین خریدم دارم پول به حساب یه

ماشین واریز می کنم یعنی اشتباهه؟گیج شدم

نه اشتباه نیست. بنده مثال زدم فقط. منظور چیز دیگه ای بود. شما با توجه به حستون خرید کنید. حس باید واقعی باشه. یعنی وقتی چیزی میخرید دقیقا باید همون حسی رو داشته باشید که اگر واقعا اون چیز بیاد تو زندگیتون اون حس رو خواهید داشت.

حسین یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:01

سلام
اقا من در آینده چیزی رو خریداری کردم و هرروز پولی رو واریز می کنم جواب هاتون رو خوندم درباره حس واقعی گفته بودید من حس واقعی دارم مشکلی که نداره اینجور خرید؟

سلام. اگر منظورتون اینه که مثلا یه ماشین 400 میلیونی خریدید و هر روز دارید بخشی از پولش رو میدید که از نظر من اینکارو نکنید بهتره. یا حداقل فقط بخشی از پول روزانه تون رو صرف اینکار کنید.
ببینید هدف اینه که شما در طول روز یا حداقل ساعاتی از روز رو مشغول خرید چیزهایی که دوس دارید باشید تا ذهنتون به طور ناخودآگاه ارتعاش ثروت رو بفرسته. اینجا نمیتونم ریز مسائل رو براتون باز کنم. انشاله به زودی کانال تلگراممون راه اندازی میشه و اونجا یه آموزش از پایه قرار میگیره که کم کم با مفهوم دقیق ارتعاش و قوانین جذب کائنات آشنا شید.
فعلا پیشنهاد میکنم در روز حداقل 3 یا 4 کالا با لذت و حس شادی واقعی خرید کنید تا حداقل نیم ساعت در روز ذهنتون مشغول فرستادن ارتعاش باشه. از این به بعد بیرون هم که پیرید دقت کنید ببینید از چیا خوشتون میاد و بلافاصله بخریدش.
میتونید بخشی از پولتون رو هم روزانه بابت همون خریدی که کردید بپردازید ولی نه همه شو.

نازنین16 پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 06:46 http://http:

این عالیه من هرروز انجامش میدم و حسه خوبی دارم و اینطوری من فهمیدم که داسته هام خیلی بیشتراز نداشته هامه و بیشتر شکرگذارشدم وهمین یه قدمه عالیه

خیلی عالیه. شکرگزاری کلید ورود نعمت به زندگیه. همین حس شکرگزاریتون موجب ورود نعمتهای بیشتری به زندگیتون میشه.
انشاله در کانال تلگراممون یه فایل کامل در مورد شکرگزاری قرار میگیره تا ببینید چه معجزاتی میکنه این شکرگزاری.

هانیه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:32 http://hamechi88.blogsky.com

سلام .ببخشید من ذهنم شغل ایندمو کاملا باور داره حتی تو ذهنم یک برنامه ریزی صورت گرفته که مثلا من باید درسم به این مدت زمان در فلان دانشگاه تموم کنم.طوری که به هیچ شغل دیگه ای نمیتونم فکر کنم.به نظرتون وارد زندگیم میتونه بشه؟
آقا من ۱۶ سالمه و به هیچ عنوان در مورد ثروت افکار منفی ندارم و در مورد پول خیلی خیلی خوب فکر میکنم .میخواستم بدونم تو این مدت که دارم بازی رو انجام میدم فقط باید حالم خوب باشه؟ اگه ذهنم مقاومت کرد به مرور می تونه باور کنه؟

سلام. مقاومت ذهن کاملا طبیعیه. اصلا بهش توجه نکنید. با مرور زمان و انجام تمرینات این مقاومت کم میشه. نمیدونم تو کانال تلگرام عضو هستید یا نه. اگر فایلهای صوتی کانال رو گوش کنید بیشتر سوالات ذهنتون برطرف میشه.
باور خیلی مهمه. اگر واقعا باور دارید که ثروتمند میشید قطعا خواهید شد. یا شغلتون رو اگر باور داشته باشید و با ذهنتون و افکارتون ارتعاش منفی نفرستید و باعث ایجاد سد ذهنی نشید قطعا اونکار وارد زندگی شما میشه.
در حین انجام بازی فراوانی دوتا چیز خیلی مهمه. با حس واقعی این بازی رو انجام بدید و با حس شادی از خرید چیزهای مورد علاقه تون. حستون که خوب و واقعی باشه قطعا اون مواردی که خرید میکنید بعد از چند وقت وارد زندگیتون میشه. مطمئن باشید.

هانیه پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 15:09 http://hamechi88.blogsky.com

سلام.
من موقع انجام بازی خیلی هیجان ندارم؟ خیلییییی تلاش میکنم یه حس خوب داشته باشم اما حس خوب یکم دارم.نمیددنم مشکل از کجاس دلیلش هم این نیست که فکر کنم این فقط بازیه ..من فراموش کردم که این یه بازیه ولی نمیدونم چطور احساس شور و هیجان داشته باشم؟ این مشکل ایجاد میکنه؟

سلام. خیلی مهمه که احساس شادی و هیجان داشته باشید. اگر الان واقعا یه ماشین 200 میلیونی بخرید چه حسی خواهید داشت؟ همون رو باید الان احساس کنید.
فایلهای صوتی کانال تلگرام رو گوش کنید کاملا یادمیگیرید که باید چیکار کنید.

مریم چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:14

بازیه جالبی به نظرمیاد امامن هنوزنفهمیدم که خرج کردن ذهنی چه ربطی به بدست آوردن ثروت داره؟

فایلهای کانال تلگرام رو گوش بدید متوجه میشید.
همه چیز از ذهن و تصور شما آغاز میشه.

soheila سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:57

سلام متشکرم از سایت فوق العادتون این بازی برای کسی که هیچ منبع درامدی نداره هم جواب میده و میتونه روی منبع درامد خانواده تاثیر بزاره یا حتما کسی که فعالیت مالی داره باید انجامش بده؟

سلام. خواهش.
دوست عزیز برای همه جواب میده. فایلهای صوتی کانال تلگرام رو گوش کنید کامل توضیح دادم. مطمئنم زندگیتون متحول میشه

معسا چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:28

با سلام
خیلی بازی خوبیه حسه فوق العاده ای بهم میده عاشقشم من این بازی رو به خودم جذب کردم وخیلی خوشحالم وقتی که دنبالش رفتم اپلیکیشنش رو هم از بازار پیدا کردم،بازیه بی نظیریه من که عاشقشم بهم امید میده فقط چندتاسوال واسم پیش اومده ایا میشه با پولی که گیرم میاد به سفر برم وتو اون سفر خریدبکنیم،یا حتی مثلا عمل زیبایی یا مثلا واسه کسی کادو بخریم؟
واقعا پاسگزارم

علی یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 14:31

سلام خسته نباشید ببخشید من هر کاری میکنم نمیتونم با حس واقعیت این بازی رو انجام بدم به نظره شما چکار کنم

سلام. ادامه بدید کم کم مقاومت ذهن ناخوداگاهتون کم میشه و میپذیره

فریده دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 05:25

سلام
میخواستم بپرسم میتونم فقط واسه خودم خرید نکنم مثلا بخشی را واسه شهریه مهدکودک بچه و خرید لوازم مورد نیاز اون در نظر بگیرم؟
من از اینکه ببینم بچه ام تامین میشه واقعا شاد میشم

سلام. بله میتونید. مهم اینه که حس خوبی داشته باشید

علی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 17:12

سلام ببخشید چیزایی که میخریم باید قیمت دقیقشو بنویسیم یا مثلا میریم رستوران ذهنی به صورت تقریبی یه قیمتم میتونیم بنویسیم؟؟

سلام. تقریبی هم میتونید بنویسید

علی دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 19:14

سلام ببخشید دوباره سوال میپرسم اگه کسی مثلا تا روز ببستم بره بعد به هر دلیلی دوباره برگرده ایا اون اثراتش که داره میبینه چون رفته روزه اول کمتر میشه یا نه سوال بعدی اینکه اگه فاصله بیوفته چی

امید جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 20:11

سلام‌خدمت‌شمامن‌روز۹۴بازی‌فراوانی‌هستم‌میشه‌یه‌باغ‌یا‌ملک‌‌یا ساختمان‌میلیادی‌بخرم‌وهرشب‌ازپولی‌که‌دستم‌میادقسط‌بدم‌‌‌لطف‌ کنیدلینک‌کانالتونوبزاریدسپاس‌ ازشما

سلام. کسی که پولداره قسط نمیده بزرگوار. نه قسط ندید.

لینک کانال تلگرام این هست.
@jazb7

در صفحه اصلی وبلاگ هم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد