جذب همسر دلخواه

دوستان امروز یه تکنیک براتون میزارم که اگر با حس واقعی انجامش بدید بدون شک ازش جواب میگیرید. 

 

 اول از همه یه نکته مهم رو عرض کنم خدمتتون. اونم اینکه شما هرگز نمیتونید با قانون جذب فرد خاصی رو جذب کنید. مثلا بگید من میخوام پارسا رو یا درسا رو جذب کنم. اما...

اما میتونید بهترین و مناسب ترین فردی که کائنات و خداوند برای شما در نظر دارند رو جذب کنید. بعدا این مطلب رو بیشتر براتون باز میکنم.

اما مطمئن باشید که اون کسی که خدا و کائنات سر راهتون قرار میده از هر نظر بهترین گزینه برای شماست. 

یه خبر خوبم براتون دارم. اونم اینه که:


"درسته که شما نمیتونید فرد خاصی رو جذب کنید، اما میتونید فردی رو جذب کنید که تمام خصوصیات مورد علاقه تون رو در وجودش داشته باشه. هر خصوصیتی که دلتون بخواد. هیچ محدودیتی وجود نداره. فقط کافیه شما سفارش بدید.


اما چطوری؟

خب دوستان برای جذب فرد مورد نظرتون باید کارهای زیر رو انجام بدید:


1. در اولین گام باید به طور دقیق و واضح تمام خصوصیاتی که مدنظرتون هست که همسر آینده تون داشته باشه رو به طور کامل روی یه برگه مینویسید. مثلا مهربان باشه، تحصیل کرده باشه، زیبا باشه، خونه و ماشین شخصی داشته باشه، نجیب، صادق، وفادار و قابل اعتماد باشه و هر چیز دیگه ای که در نظرتون هست.


2. بعد از نوشتن خصوصیات شما به چندتا عبارت تاکیدی نیاز دارید که هر روز با خودتون تکرار کنید. (برای رسیدن به مرحله ی سوم برآورده شدن خواسته ها یعنی مرحله پذیرش). 

( اینجا کلیک کنید تا با مراحل سه گانه برآورده شدن خواسته ها آشنا بشید )


چند نمونه عبارت تاکیدی :


" به لطف خدا روند ازدواج موفق من با فرد کامل و ایده آل هم اکنون آغاز شده"


" به لطف خدا همسر دلخواه من هم اکنون از طریق عالی و معجزه آسا به سمت من میاد. "


" من در آغوش خداهستم و مطمئنم هم اکنون از یه راه عالی و شگفت انگیز با همسر ایده آلم آشنا میشم "


3. تجسم

این مرحله بسیار مهمه و به طرز عجیبی ارتعاشتون رو میبره بالا. اما نه تجسم ساده، با روشی که من عرض میکنم.


شما در طول روز باید تو ذهنتون با همسر دلخواهتون حرف بزنید. راجع به موضوعات مختلف. حتی میتونید تصور کنید که دارید با یکی ازدوستاتون راجع به اینکه همون همسری که دلتون میخواست رو جذب کردید و الان باهاش کاملا احساس خوشبختی دارید، حرف بزنید.


اگر میتونید برید تو یه اتاق یا پشت فرمون یا هرجاییکه تنها باشید و تصور کنید همسرتون یا دوستتون کنارتون نشسته و بلند بلند باش حرف بزنید. به طوریکه صدای خودتونو بشنوید. باورتون نمیشه که اینکار چقدر ارتعاشتون رو بالا میبره. یک ربع انجام این تمرین برابر با دو ساعت تجسم معمولیه. نکته مهم اینه که خودتون رو در زمان آینده و بعد از ازدواجتون تجسم کنید. این خیلی مهمه. به هیچ وجه نباید به روند آشنایی و مراحل قبل ازدواجتون فکر کنید. فقط و فقط به مرحله ی بعد از ازدواج. روند و مراحل آشنایی قبل ازدواج وظیفه ی کائناته. بهش اعتماد کنید چون بهترین مدیر و برنامه ریزه.


خودتون رو تو لباس عروسی تصور کنید. حتی شده روزانه نیم ساعت آهنگ بزارید و برای رقص شب عروسیتون تمرین کنید. باید ناخودآگاهتون رو فریب بدید. باید واقعا برای مراسم عروسیتون آماده بشید.

خودتون رو تو لباس عروس تصور کنید. تو ذهنتون یا بلند بلند با تک تک مهمانها حرف بزنید.

صبح عروسی رو تصور کنید. تک تک روزهای بعد ازدواجتون رو تصور کنید و با همسرتون حرف بزنید.

اون لحظه که به همسر دلخواهتون برسید چقدر خوشحال میشید؟ چه حسی خواهید داشت؟ دقیقا هنگام حرف زدن و تجسمتون باید همون حس رو داشته باشید.


4. شکرگزاری

در پایان مرحله ی تجسم، خدا رو از ته دل و با احساس شادی شکر کنید. سه بار پشت هم بگید 

" خدایا شکرت که دقیقا همون همسری که دلم میخواد رو سر راهم قرار دادی خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت". 

جوری شکر گزاری کنید که انگار قند داره تو دلتون آب میشه. واقعا خودتون رو تو روزهای بعد ازدواجتون تصور کنید.


دوستان این تمرین رو انجام بدید و نتایجش رو زیر همین پست بنویسید. مطمئنم از این تمرین نتایج فوق العاده میگیرید.


روشهای تضمینی جذب ثروت، سلامتی، عشق، آرامش، شادی در کانال تلگرام ما. اینجا کلیک کنید


شاد و پیروز باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 00:38

من از امشب شروع میکنم.چقدر طول میکشه حدودا اگه با بهترین کفیت این کارارو انجام بدم.من خیال بافیم خیلی خوبه از اسمم پیداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد